سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واکاوی قیمت مزدا 3 تیپ 4

بدون تردید، در کلاس سدان های جمع و جور، یکی از گزینه های خرید بسیاری از خریداران به خودروی مزدا 3 اختصاص پیدا می کند. قابلیت ها و مشخصات برجسته و قیمت مزدا 3 تیپ 4 سبب حضور فعال و چشمگیر این سدان خانوادگی در بازار خودروی کشور ما شده است. کمپانی ژاپنی مزدا در سال 2003 سدان جمع و جور و باکیفیت خود، مزدا 3 را در معرض دید عموم قرار داد. مصرف بهینه سوخت، پیشرانه مطلوب و طراحی زیبا، نگاه های بسیاری از علاقمندان را به سمت این سدان ژاپنی روانه ساخت. این امر سبب محبوبیت و استقبال بی نظیر خریداران از خودروی مزدا 3 گردید. از جمله ویژگی های بارز و برجسته محبوبیت و قیمت مزدا 3 تیپ 4 را می توان در پیشرانه و قوای محرکه مطلوب این خودرو جستجو نمود. از آنجایی که از منظر بسیاری از خریداران وضعیت فنی و پیشرانه خودرو، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد، پیشرانه در نظر گرفته شده برای مزدا 3 تیپ 4 به خوبی نیازهای مصرف کنندگان را برآورده می سازد. بر همین اساس، یکی از عامل های مهم و حائز اهمیت در استقبال قابل توجه خریداران، به وضعیت فنی و قیمت مزدا 3 تیپ 4 اختصاص پیدا می کند. مضاف بر این، در نگاه خریداران علی الخصوص علاقمندان خودروهای ژاپنی، کیفیت بالا، قدرت پیشرانه و استهلاک پایین همواره زبانزد خاص و عام می باشد. از دیگر عوامل تاثیر گذار و مؤثر در فروش بسیار بالای خودروی مزدا 3 جدید، جعبه دنده و گیربکس قوی و مناسب این خودرو می باشد. شایان ذکر است که مزدا تری جدید از یک گیربکس پنج سرعته از نوع اتوماتیک بهره می برد. متناسب با ظاهر اسپرت گونه و قیمت خرید خودرو مزدا 3 تیپ 4 گیربکس این خودرو خوب و مثبت ارزیابی می گردد. 

 

قیمت مزدا 3 تیپ 4

بررسی کیفیت رانندگی و قیمت مزدا 3 تیپ 4

فارغ از قیمت مزدا 3 تیپ 4 کیفیت رانندگی و سواری با این خودرو به نوبه خود تجربه ای لذت بخش و جذاب تلقی می شود. در پرتو برخورداری از قابلیت تنظیم سیستم تعلیق، مزدا 3 جدید کیفیت رانندگی نرم و راحتی را به راننده عرضه می دارد. فرمان نرم و انعطاف پذیر و در عین حال تیز این سدان کامپکت، فرامین صادره شده از سوی راننده را به بهترین نحو به مرحله اجرا می گذارد. لازم به ذکر است که طراحی مزدا 3 تیپ 4 به گونه ای انجام شده است که امکان کنترل خودرو به ویژه در هنگام دور زدن برای راننده میسر می شود. از دیگر نقاط برجسته کیفیت رانندگی و قیمت مزدا 3 تیپ 4 می توان به لاستیک های چسبنده این خودرو اشاره نمود. در پرتو استفاده از این لاستیک ها و ایجاد اصطکاک لازم، از لیز خوردن خودرو در جاده های مختلف جلوگیری به عمل می آید. همچنین به علت قرار گرفتن وزن بیشتر مزدا 3 بر روی اکسل جلو، از انحراف خودرو به خوبی پیشگیری می شود. به لطف عایق بندی مناسب و مطلوب، صدای های آزار دهنده و باد در کابین خودرو به حداقل رسیده است. هندلینگ مطلوب و کیفیت سواری و قیمت مزدا 3 تیپ 4 بسیاری از خریداران و مشتریان را متعجب می سازد. اگرچه در جاده های دارای مانع و چاله کیفیت سواری خرید مزدا3 کمی سفت به نظر می رسد، اما در مجموع این سدان باکیفیت ژاپنی سواری و کیفیت رانندگی مطلوبی را در اختیار راننده قرار می دهد. شایان ذکر است که هیوندا النترا از لحاظ هندلینگ و سواری در مقایسه با مزدا تری از کیفیت سواری و رانندگی بهتر و مطلوب تری برخوردار می باشد. با این حال نمی توان منکر سواری نرم، راحت و قیمت مزدا 3 تیپ 4 شد. 

 

قیمت مزدا 3 تیپ 4

نقد و کارشناسی موتور و قیمت مزدا 3 تیپ 4

یکی از نقاط عطف و برجسته در قیمت مزدا 3 تیپ 4 به پیشرانه و موتور در نظر گرفته شده برای این خودرو مربوط می شود. برای این سدان کامپکت ژاپنی یک پیشرانه چهار سیلندر شانزده سوپاپه، با قابلیت سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای در نظر گرفته شده است. این موتور دو لیتری توانایی تولید حداکثر قدرتی در حدود 147 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه را فراهم می آورد. این در حالی است که حداکثر گشتاور خروجی این خودرو برابر با 187 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه می باشد. شایان ذکر است که قدرت تولید شده به وسیله پیشرانه مزدا 3 جدید از طریق یک گیربکس پنج دنده از نوع اتوماتیک با قابلیت تیپ ترونیک، به محورهای جلوی خودرو انتقال پیدا می کند. از دیگر ویژگی های شاخص فنی و قیمت مزدا 3 تیپ 4 می توان به برخورداری از تعلیق جلوی از نوع مک فرسون، و سیستم مولتی لینک یا اتصال چندگانه در تعلیق عقب، اشاره نمود. لازم به ذکر است که در دورهای بالا، صدای موتور مزدا 3 غالباً زیاد بوده که این صدا به علت عایق کاری نامناسب آن به اتاق انتقال پیدا می کند. در مقایسه با خودروهایی نظیر مگان و تندر، صدای موتور در مزدا 3 بیشتر می باشد. از نقاط قوت و قیمت مزدا 3 تیپ 4 باید گیربکس پنج سرعته از نوع اتوماتیک آن را عنوان نمود. در پرتو وجود این گیربکس، تعویض دنده ها خیلی نرم و به سرعت صورت می گیرد. ناگفته نماند که به علت بهینه کردن مصرف سوخت، گیربکس این خودرو با تغییراتی همراه شده است. مصرف سوخت و قیمت مزدا 3 تیپ 4 در منظر خریداران از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. بر این اساس، مصرف سوخت ترکیبی مزدا 3 جدید برابر با 6/7 لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده است.

با خانه اتومبیل فربد همراه باشید