سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی و تحلیل عوامل مؤثر در خرید خودرو سانتافه

  • خرید خودرو سانتافه، به عنوان یک شاسی بلند با کیفیت و محبوب، در دستور کار بسیاری از خریداران قرار دارد. خرید خودرو سانتافه، به علت برخورداری از توانایی یدک کشی قابل توجه، بهره مندی از یک پیشرانه کاربردی و مثمر ثمر و صندوق بار دارای گنجایش بزرگ، یک انتخاب بهینه و کارساز به شمار می رود. هنگامی که در سال 2001 برای نخستین بار از سانتافه رونمایی گردید، علی رغم برخورداری از یک قامت شاسی بلند دارای استایل پنج نفره، اما در میان مصرف کنندگان و خریداران مورد توجه قرار نگرفت. در سال 2006 نسل دوم این خودرو به مرحله تولید رسید که در مقایسه با نسل اول از بهبودهای قابل توجهی بهره می برد. نسل سوم هیوندای سانتافه علاوه بر حضوری پر قدرت و چشمگیر در بازار خودرو، به نوعی تمام کم و کاستی های نسل های قبلی را جبران نمود. نسل سوم این خودرو با برخورداری از یک کابین هفت نفره، تجهیزات و امکانات رفاهی درخور توجه و طراحی ظاهری بسیار زیبا و در عین حال هوشمندانه، توجه بسیاری از خریداران را به خرید خودرو سانتافه معطوف ساخت. به طور کلی، خرید خودرو سانتافه به عنوان یکی از خودروهای کلاس SUV کمپانی هیوندای موتور به شمار می رود. لازم به ذکر است که نسل اول این خودرو توسط کمپانی مشهور و صاحب نام هیوندای موتور در سال 2001 الی 2006 کلید خورده و بر روی پلتفرم SM به مرحله تولید رسید. در ابتدای تولید، این خودرو با مدل های متنوعی مانند دو لیتری، 7/2 و 3/3 لیتری طراحی و ساخته میشد. نسل سوم سانتافه با ورود به بازار خودرویی کشور ما، نگاه های و توجهات بسیاری را به سمت خود خیره نمود. بر همین اساس، در همان ابتدای حضور این شاسی بلند محبوب کره ای در ایران، خرید خودرو سانتافه مد نظر و توجه بسیاری از علاقمندان و طرفداران خودروی شاسی بلند قرار گرفت.

 

اهمیت و ضرورت خرید خودرو سانتافه 

خرید خودرو سانتافه همواره مورد اقبال و توجه بسیاری از خریداران خودروهای شاسی بلند قرار می گیرد. تجربه فروش بسیار بالای این خودروی جذاب کره ای، به خوبی میزان رضایت و توجه خریداران به خرید خودرو سانتافه را منعکس می کند. از سوی دیگر، در اختیار داشتن رکورد واردات برای چندین سال متوالی، نمایانگر حجم و مقیاس وسیع خرید خودرو سانتافه در میان مصرف کنندگان می باشد. ناگفته نماند که اگرچه از نظر پیشرانه و موتور تعبیه شده، خودروی سانتافه با ضعف هایی روبرو می باشد، اما برخورداری از طراحی بسیار دلنشین و آپشن و امکانات رفاهی مناسب، نام هیوندای سانتافه را در صدر لیست خودروهای پر فروش تثبیت نموده است. بر همین اساس، می توان اذعان نمود که آمار بالای خودروهای وارداتی پرفروش و محبوب در کشور ما، به خرید خودرو سانتافه اختصاص دارد. خرید خودرو سانتافه به عنوان یک خودروی شاسی بلند شهری، یک انتخاب مناسب و قابل توجه برای بهره مندی از یک محصول کره ای باکیفیت و مرغوب به حساب می آید. در طراحی ظاهری نسل سوم هیوندای سانتافه از یک سبک طراحی معروف و در عین حال منحصر به فرد با عنوان «مجسمه سیال» بهره برده شده است. در خرید خودرو سانتافه و به ویژه در طراحی نمای جلو خودرو، جلو پنجره شش ضلعی معروف و متمایز این محصول کره ای، جذابیت و زیبایی نمای جلو خودرو را به نحو مطلوب تامین و تکمیل نموده است. با نگاهی به طراحی قسمت جلوی سانتافه و برانداز کردن ظاهر خودرو، به خوبی می توان هنر و سلیقه طراحان این محصول پرطرفدار کره ای را لمس کرد. در حال حاضر با پراکنده شدن نام و آوازه هیوندای سانتافه در گوشه و کنار بازار خودرویی کشور، بسیاری از خریداران، بر روی خرید خودرو سانتافه نظر ویژه و مثبتی را مبذول می دارند. برای آگاهی از نکات حائز اهمیت در خرید خودرو سانتافه دست دوم با ما همراه باشید.

بدون تردید، خرید خودرو سانتافه به عنوان یکی از برندهای پرفروش خودروسازی در کشور، در مقایسه با سال های گذشته روند رو به رشدی گرفته است. سرآغاز فعالیت های گسترده شرکت هیوندای در بازار خودروی کشور با مونتاژ دو مدل ماشین هیوندای آوانته و هیوندای ورنا شروع شد. در حال حاضر، فروش مدل های مختلف هیوندا مانند فروش سانتافه 2016 و فروش سانتافه 2017 از طریق نمایندگی های مجاز این خودرو در بازار کشور صورت می گیرد. از نمایندگی های فعال هیوندا در بازار ایران می توان به شرکت های کرمان موتور، سروش دیزل مبنا، پاکرو سبز قشم و آسان موتور اشاره نمود. لازم به ذکر است که شرکت کرمان موتور بر اساس قراردادی، مونتاژ محصولاتی از برند هیوندای نظیر اکسنت، هیوندای i20 و i10 را در دستور کار قرار داده است. همچنین این شرکت فروش سانتافه 2016 و فروش سانتافه 2017 را به صورت وارداتی انجام می دهد. مونتاژ خودروهای تجاری کمپانی هیوندای در ایران به وسیله شرکت سروش دیزل مبنا صورت می گیرد. نماینده فعال فروش خودروهای هیبریدی هیوندای در کشور، در اختیار شرکت پاکرو سبز قشم می باشد. نماینده رسمی فروش هیوندای در ایران مانند فروش سانتافه 2016 و فروش سانتافه 2017 و عرضه خدمات هیوندای توسط شرکت آسان موتور محقق می شود. ذکر این نکته در مقوله خرید خودرو سانتافه ضروری به نظر می رسد که بنابر آمار اعلام شده از سوی کمپانی هیوندای موتور، در حال حاضر این شرکت بیش از 37 مدل خودرو از نوع کامیون کوچک، مینی ون، ون، SUV، کراس اوور، سدان و هاچ بک را طراحی و تولید می نماید. همچنین این کمپانی علاوه بر تولید خودروهای بنزینی، بر روی تولید خودروهای الکتریکی و هیبریدی نیز سرمایه گذاری کلانی را انجام داده است.