سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقد و بررسی مشخّصات فنّی و امکانات رفاهی هیوندا النترا 2013

هیوندا النترا 2013 یکی از خودروهای باکیفیّت و جذّاب کمپانی هیوندای محسوب می‌شود و توانسته است تا با زیبایی مثال‌زدنی خود نظر مساعد کارشناسان و منتقدان این عرصه را جلب نماید. ویژگی‌های کلیدی این خودرو در کنار ظاهر زیبای آن باعث شده‌اند تا بازار خرید و فروش هیوندا النترا رونق بالایی را داشته باشد. این خودرو اوّلین نسل از سری النترا محسوب می‌شود و توانسته است تا طرفداران زیادی را برای خود کسب کند. در این مقاله قصد داریم تا مشخّصات کلیدی و عوامل موثّر بر قیمت هیوندا النترا را بررسی نماییم.

ویژگی‌های طرّاحی نمای روبرویی هیوندا النترا 2013:

نمای روبرویی هیوندا النترا 2013 بسیار زیبا و تأثیرگذار طرّاحی شده است و می‌تواند تا نظر مساعد خریداران این خودرو را جلب نماید. چراغ‌های جلویی این خودرو بسیار کشیده و کاربردی می‌باشند و از برجستگی مناسبی برخوردار هستند. طرّاحان کمپانی هیوندا با استفاده از این چراغ‌ها برای ساخت این خودرو جلوه‌ی خاصّی را به آن بخشیده‌اند. به همین دلیل، بازار خرید و فروش هیوندا النترا داغ‌تر از گذشته دنبال می‌شود. کاپوت هیوندا النترا 2013 به خوبی با دیگر اجزای این خودرو هماهنگ شده است و اتّصال این کاپوت به ستون‌های جلویی خودرو باعث شده است تا این اتومبیل با دیگر خودروهای سدان موجود در بازار کمی متفاوت باشد. از نمای روبرویی یک شکاف باریک میان این کاپوت و چراغ‌های جلویی هیوندا النترا 2013 مشاهده می‌شود که باعث زیبایی بیشتر این قسمت از خودرو شده است و قیمت هیوندا النترا را تحت تأثیر قرار داده است. جلو پنجره‌ی این خودرو کوچک‌تر از حالت عادّی ساخته شده است و شما در نگاه اوّل متوجّه آن نخواهید شد. اندازه‌ی کوچک این جلو پنجره در ترکیب با چراغ‌های نسبتاً بزرگ هیوندا النترا 2013 تناقض جالبی را ایجاد کرده است. شبکه‌ی ورود هوای این خودرو از طرّاحی اسپورت و زیبایی برخوردار است و می‌تواند تا با زیبایی خود تمامی خریداران این اتومبیل را تحت تأثیر قرار دهد و این مسئله خرید و فروش هیوندا النترا و قیمت هیوندا النترا را تحت‌الشّعاع قرار داده است. همچنین، سپر جلویی این خودرو از اندازه‌ی مناسبی برخوردار می‌باشد و به خوبی با چراغ‌های مه‌شکن هیوندا النترا 2013 ترکیب شده است. چراغ‌های مه‌شکن این اتومبیل از طرّاحی قابل قبولی برخوردار هستند و قرار گرفتن آن‌ها در فرورفتگی ایجاد شده در سپر این خودرو باعث شده است تا این قسمت از هیوندا النترا 2013 از جذّابیّت کافی برای علاقه‌مندان به خودروهای سدان برخوردار باشد. 

النترا 2013

نمای جانبی هیوندا النترا 2013 چه ویژگی‌هایی دارد؟

هیوندا النترا 2013 از این زاویه بیش از پیش به یک خودروی اسپورت شبیه می‌باشد. نمای جانبی این اتومبیل از طرّاحی بسیار جالب و خارق‌العادّه‌ای برخوردار است و این مسئله خرید و فروش هیوندا النترا و قیمت هیوندا النترا را تحت تأثیر خود قرار داده است. گلگیر‌های هیوندا النترا 2013 از اندازه‌ی مناسبی برخوردار هستند و مانند خودروهای رقیب این اتومبیل به صورت برآمده طرّاحی شده‌اند. این گلگیرها به خوبی با ساختار عضلانی این خودرو مطابقت دارند و این ویژگی تأثیر زیادی را بر روی قیمت هیوندا النترا گذاشته است. طرّاحی درب‌های این خودرو بسیار بدیع و جذّاب می‌باشد و این مسئله بر روی خرید و فروش هیوندا النترا موثّر بوده است. طرّاحان کمپانی هیوندا از یک برآمدگی بزرگ برای تزئین قسمت بالایی درب‌های هیوندا النترا 2013 استفاده کرده‌اند و این مسئله باعث جذّابیّت بیشتر این اتومبیل شده است. این برآمدگی از روی درب‌ جلویی این خودرو شروع می‌شود و تا قسمت انتهایی خودرو ادامه دارد و در انتها به چراغ‌های عقب هیوندا النترا 2013 متّصل شده‌ است. همچنین، یک فرورفتگی کوچک نیز بر روی قسمت پایینی درب‌های این اتومبیل به چشم می‌خورد و این ویژگی باعث افزایش محبوبیّت و قیمت هیوندا النترا شده است. رینگ‌های این خودرو از نوع 5 پر و استاندارد می‌باشند و با گلگیرهای برآمده‌ی هیوندا النترا 2013 هماهنگی بالایی دارند. همچنین، از این زاویه قسمت عمده‌ای از چراغ‌های عقبی و جلویی این اتومبیل نمایان هستند و شما می‌توانید این ویژگی را در دیگر تولیدات کمپانی هیوندا نیز مشاهده نمایید. پنجره‌های این خودرو نیز از طرّاحی مناسب و بروزی برخوردار هستند و به خوبی نمایان‌گر یک اتومبیل اسپورت و شیک می‌باشند. در کلّ، این قسمت از هیوندا النترا 2013 همچون نمای روبرویی آن زیبا و شکیل طرّاحی شده است و این مسئله باعث رونق بازار خرید و فروش هیوندا النترا گردیده است.

 

نمای پشتی هیوندا النترا 2013 نظر مساعد کارشناسان خودرو را جلب کرده است

فضای کابین هیوندا النترا 2013 چه ویژگی‌هایی را دارد؟

فضای کابین هیوندا النترا 2013 همچون فضای کابین دیگر محصولات کمپانی هیوندا به زیبایی طرّاحی شده است و این مسئله تأثیر زیادی را بر روی قیمت هیوندا النترا گذاشته است. موادّ اوّلیّه‌ی استفاده شده در ساخت کابین این اتومبیل از کیفیّت بسیار بالایی برخوردار هستند و در طول این سال‌ها بارها امتحان خود را پس داده‌اند. استفاده از دو رنگ مختلف در ساخت فضای کابین هیوندا النترا 2013 باعث شده است تا این قسمت از اتومبیل زیبا‌تر و جذّاب‌تر شود. همچنین، پنل مرکزی و داشبورد این خودرو به خوبی طرّاحی شده‌اند و طرّاحان کمپانی هیوندا با دقّت و ظرافت خاصّی این بخش از هیوندا النترا 2013 را طرّاحی نموده‌اند. همچنین، کنترل کننده‌های بخش‌های مختلف این خودرو با نظم و مهندسی خاصّی در پنل مرکزی این خودرو گنجانده شده‌اند و این مسئله موجب گردیده است تا خرید و فروش هیوندا النترا با هیجان بالایی دنبال شود. فرمان هیوندا النترا 2013 از ارگونومی مناسبی برخوردار است و طرّاحی متفاوت آن با دیگر محصولات کمپانی هیوندا باعث شده است تا قیمت هیوندا النترا تحت تأثیر این موضوع قرار گیرد. این خودرو از یک صفحه‌کیلومتر اسپورت و زیبا برخوردار است و اطّلاعات مناسبی را در اختیار راننده قرار می‌دهد که این از مولفه های مهم در خرید و فروش خودرو است. قرار گرفتن این ویژگی‌های خارق‌العادّه در کنار صندلی‌های بسیار نرم و راحت هیوندا النترا 2013 موجب تحت تأثیر قرار گرفتن قیمت هیوندا النترا از این موضوع شده است. در کلّ، می‌توان ادّعا کرد که طرّاحی فضای کابین این خودرو بسیار کامل و بی‌نقص می‌باشد و این مسئله باعث شده است تا هیوندا النترا 2013 توانایی رقابت با مدل‌های بسیار گران‌قیمت‌تر را داشته باشد.

این خودرو از امکانات رفاهی و ایمنی مناسبی برخوردار است

مشخّصات فنّی هیوندا النترا 2013 چه ویژگی‌هایی دارند؟

هیوندا النترا 2013 از یک موتور 1.8 لیتری و 4 سیلندر بهره می‌برد. این موتور توانایی تولید 148 اسب بخار انرژی در 6500 دور در دقیقه و 178 نیوتن‌متر گشتاور در 4700 دور در دقیقه را دارا می‌باشد. این خودرو از یک گیربکس 6 سرعته و اتوماتیک بهره می‌برد و یک خودروی دیفرانسیل جلو محسوب می‌شود. حدّاکثر سرعت این اتومبیل 200 کیلومتر در ساعت عنوان شده است و شتاب 0 تا 100 آن برابر با 10.2 ثانیه می‌باشد. همچنین، مصرف سوخت ترکیبی هیوندا النترا 2013 تنها 7.1 لیتر است و از استاندارد یورو 4 پیروی می‌کند. شاید در نگاه اوّل این‌گونه تصوّر کنید که موتور این خودرو ضعیف‌تر از موتور رقبای آن می‌باشد ولی باید به این نکته توجّه کنید که این اتومبیل تنها 1200 کیلوگرم وزن دارد! وزن کم این خودرو چالاکی خاصّی را به آن بخشیده است و باعث شده است تا هیوندا النترا 2013 کمبودی را در رقابت کردن با رقبای اصلی خود نداشته باشد. ویژگی‌های مناسب موتور این خودرو در ترکیب با طرّاحی خارق‌العادّه و زیبای آن باعث شده‌اند تا هیوندا النترا 2013 به یک اتومبیل کاربردی و جذّاب تبدیل شود همانند مدل بالاتر خود یعنی النترا 2016. در کلّ، می‌توان ادّعا کرد که این خودرو از بازده مناسبی برخوردار است و می‌تواند تا خریداران خود را با عملکرد عالی خود حیرت‌زده کند و باید اذعان داشت که از خودرو های پرفروش در سایت های خرید و فروش خودرو و بازارهای دیگر خرید و فروش خودرو است.  

 

هیوندا النترا 2013 فروش بالایی را در بازارهای جهانی تجربه کرده است

امکانات رفاهی و ایمنی هیوندا النترا 2013: 

این خودرو با طیف وسیعی از امکانات رفاهی و ایمنی روانه‌ی بازار شده است و این مسئله خرید و فروش هیوندا النترا را به شدّت تحت تأثیر خود قرار داده است. از جمله مهم‌ترین امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به مواردی همچون: رینگ های 16 اینچی، چراغ‌های جلوی اتوماتیک، بلوتوث برای برقراری ارتباط با تلفن، کنترل صوتی، صفحه نمایش لمسی 4.6 اینچی، دوربین دید عقب، آینه و صندلی‌های جلو مجهز به گرمکن، چراغ‌های راهنمای نصب شده بر روی آینه های جانبی، تودوزی چرمی، صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی در 6 جهت، قابلیّت تنظیم برقی گودی کمر و سیستم  Blue Link Telematik اشاره کرد. این امکانات در مدل‌ها و آپشن‌های مختلف این خودرو کمی متفاوت هستند و امکانات ذکر شده تنها مربوط به مدل پایه‌ی این خودرو می‌باشند. امکانات رفاهی و ایمنی هیوندا النترا از کیفیّت بسیار بالایی برخوردار هستند و از جدیدترین تکنولوژی‌ها برای ساخت آن‌ها استفاده شده است. قرار گرفتن این امکانات باکیفیّت بر روی این خودروی زیبا باعث شده است تا بازار خرید و فروش هیوندا النترا از رونق بالایی برخوردار باشد و قیمت هیوندا النترا با افزایش چشم‌گیری مواجه شود. در کلّ، باید اعتراف کرد که امکانات این خودرو قابلیّت رقابت با رقبای سطح بالا را به هیوندا النترا 2013 بخشیده‌اند و این ویژگی باعث شده است تا خودروهای رقیب این اتومبیل کار سختی را در پیش روی خود داشته باشند. 

چراغ‌های عقبی هیوندا النترا 2013 موجب تمایز این خودروی سدان با دیگر مدل‌های موجود در بازار می‌شوند

 

جمع‌بندی:

هیوندا النترا 2013 یک خودروی باکیفیّت و در عین حال ارزان محسوب می‌شود و از امکانات رفاهی و ایمنی مناسبی برخوردار است. طرّاحی بدیع این خودرو باعث شده است تا هیوندا النترا 2013 طرفداران زیادی را در بازار خودروی ایران به خود جلب کند. چنانچه شما قصد خرید یک اتومبیل سدان زیبا و در عین حال مطمئن را دارید، می‌توانید حساب ویژه‌ای را بر روی این خودروی دوست‌داشتنی باز کنید. 

برای آگاهی از قیمت خودرو ها و خرید و فروش خودرو با خانه اتومبیل فربد همراه باشید